Andaluzia: La acvariul din Sevilia

Gazda noastra ne recomandase spectacolul de flamenco din localul „La Carboneria” care ne-a incantat pe toti, asa ca am decis sa tinem cont si de a doua ei recomandare: acvariul din Sevilia. Eu nu sunt mare amatoare de pesti, dar cum suntem doi hoinari care strabatem lumea si unul dintre ei este super pasionat de vietatile de apa, de obicei nu ratam niciun acvariu din orasele pe care le vizitam.
Rechinii din Sevilla
Rechinii din Sevilla
Asa ca dupa vizita la Plaza de los torros, ne-am indreptat agale spre acvariul din Sevilla. Am platit cei 15 euro de persoana intrarea si am inceput sa exploram cele 3 niveluri ale cladirii, cu acvarii de diverse marimi pentru diverse vietati. 

Atractia principala este insa acvariul central care se poate vedea de la toate etajele: la parter, doar printr-un hublou, la etajul -1 printr-un geam mare prin fata caruia rechinii trec nestingheriti ca sa fie admirati si la -2 pe deasupra capului, din tunelul de sticla ce trece pe dedesubt. Senzatiile tari le-am trait la -1, in fata geamului mai inalt ca mine prin care am vazut rechinul trecand la 20 cm de mine. I-am studiat atenta dintii ascutiti, aripiorele puternice si corpul masiv care plutea lin. Ramasesem fascinata!


Nu sunt eu mare fana a animalelor inchise pentru a fi studiate de om, dar de la acvariul din Sevilla am plecat incantata! Era prima data cand vedeam un rechin atat de mare innotand atat de aproape de mine!

Etichete: , , ,