Sevilia la apus – in Espacio Metropol Parasol

Espacio Metropol Parasol este o cladire moderna, oarecum izolata de celelalte obiective importanta, care se gasesc mai la sud. Era foarte aproape de cazarea noastra, asa ca ne-am decis sa-i facem o vizita.  
Espacio Metropol Parasol din Sevilia
Espacio Metropol Parasol din Sevilia
In realitate este mult mai mare decat ma asteptam si domina Plaza de la Encarnacion, ba chiar se intinde cu un picior si peste strada ce margineste aceasta piata. Prima oara m-a dus cu gandul la un manunchi gigant de ciuperci. Nu ne era clar scopul cladirii si de ce au facut-o atat de inalta pana cand am descoperit niste usi la baza picioarele constructiei si am vazut cativa oameni facandu-ne cu mana de sus. Deci se putea ajunge sus... 

Ne-am invartit ceva prin piata pana sa descoperim ca intrarea de fapt nu era prin usile pe care le vazusem, ci se facea prin pasajul de sub cladire, cu liftul. Am platit cei 2 euro de persoana accesul si imediat am ajuns pe cladirea ciudata. La iesirea din lift un bar cu prea putine mese pentru numarul de vizitatori oferea o bautura gratuita in schimbul biletului de acces. 
Partea frumoasa a venit insa cand ne-am departat de multime si am inceput sa ne plimbam pe pasarela construita pe Espacio Metropol Parasol. Privelistea – o minune! Vedeam Sevilia de sus, cu cladirile ei mai inalte, o Sevilie destul de linistita pentru o zi de vineri la apus. Espacio Metropol Parasol fiind primul obiectiv vizitat am incercat sa ne/il pozam din toate unghiurile posibile, asa ca o plimbare de maxim 5 minute s-a lungit pana la jumatate de ora. 
La ce panorama ofera Espacio Metropol Parasol de sus am fi putut zabovi chiar mai mult, dar trasesem deja concluzia: Sevilia e frumoasa, e mare si ne astepta, asa ca ne-am grabit in intampinarea ei ca sa nu o lasam sa astepte.

Etichete: , , ,