10 lucruri care mi-au ramas de vazut/de facut in Zakynthos

O saptamana nu a fost suficienta pentru Zakynthos. Nici doua nu stiu daca sunt de ajuns! De aceea am plecat de acolo cu o lista lunga de lucruri care mi-au ramas de vazut sau de facut


De pe lista am selectat doar 10 dintre ele, cam cele mai importante:

1. Apus de soare la Navagio 

Navagio se afla pe partea vestica a insulei si de aceea culorile unui apus aici combinate cu nuantele de albastru ale apei si reflectate in stanca alba formeaza un peisaj descris mai degraba prin interjectii decat prin cuvinte. Noi am ajuns dupa-amiaza la platforma de unde se vede Navagio, asa ca am ratat apusul.

2. Rasarit in apele de la Blue Caves 

Pe partea nord estica a insulei sunt celebrele pesteri, Blue Caves, asa ca aici mai degraba rasaritul le pune in valoare. Nu stiu daca se organizeaza excursii atat de matinale, dar o barca inchiriata sau doar coborarea treptelor pana la ele mi-ar satisface aceasta dorinta. 

3. Broastele testoate caretta-caretta 

Desi sunt atat de mediatizate pe insula, eu nu am reusit sa le vad. Ce-i drept, nici nu am mers in excursia optionala destinata lor, asa ca data viitoare as incerca aceasta excursie si as pleca multumita si doar cu o broscuta vazuta.

4. Plimbare prin Zante

Am trecut cu masina de cateva ori prin Zante, dar nu ne-am oprit niciodata. Mi-ar fi placut sa-l exploram pe indelete si sa ne pierdem pe stradutele lui inguste, printre case cu flori la geam.

5. Noapte intr-un club din Laganas 

Am avut zilele atat de bine planificate si atat de pline ca ni s-a parut imposibil sa pierdem vreo noapte, chiar si pentru faimosul Laganas! Am auzit pareri contradictorii despre aceasta statiune cunoscuta pentru viata ei de noapte, asa ca as vrea sa o incerc si eu macar o data.

6. Urcus pe Bouchali

Citisem despre dealul de langa Zante, deal de pe care pot fi admirate luminile orasului seara. Nu ne-a prins nicio inserare prin zona, deci nici nu am mai urcat pe deal, dar pe lista a ramas.

7. Capul Keri 

L-am lasat mai la urma desi mi-as fi dorit mult sa ajung aici si sa vad steagul imens al Greciei, dar data viitoare nu-l mai ratez!

8. Sporturi nautice la Banana beach 

Nu sunt mare amatoare de sporturi nautice, dar venisem pe insula cu gandul sa le incerc si nu exista loc mai potrivit decat Banana beach pentru ele. Alergand de la o plaja la alta nu am mai avut timp si pentru aceasta plaja, dar sigur le voi incerca in viitor.

9. Centrul insulei 

Imi plac la nebunie casutele albe ale grecilor, cu obloane albastre sau verzi si flori asortate, de obicei rosii. Am trecut prin Katastari si am vazut cateva dintr-acestea, dar nu am ajuns si in celelalte sate din centrul insulei, izolate de multimea de turisti care tot inconjoara Zakynthosul. Sunt sigura ca as fi avut mai multe de vazut acolo. 

10. Snorkeling in Porto Limnionas 

L-am lasat pe ultimul loc pentru ca pana la Zakynthos nici nu incercasem asa ceva. Am snorkelit putin si, surprinzator, chiar mi-a placut, deci data viitoare voi ajunge si in Porto Limnionas, locatie recomandata pentru asta.
Sunt multe! Cand ma uit la ditamai lista cu lucruri care mi-au ramas de vazut/ de facut in Zakynthos ma intreb oare daca nu am pierdut timpul pe acolo... Nu, nu l-am pierdut. Poate ca mi-au ramas cateva pe lista, dar am si multe amintiri superbe si asta nu arata decat ca Zakynthos are multe, foarte multe de oferit! Asa ca repede intr-acolo! www.fliotravel.ro

Despre Zakynthos am mai scris:
1. Cum se ajunge in Zakynthos?
2. Statiuni in Zakynthos si locuri de vazut in ele (Alykes, Laganas si Zante)
3. Jurnal culinar grecesc din Zakynthos
4. Plajele din Zakynthos
5. Excursii optionale in Zakynthos
6. Cum se vede plaja Navagio de sus
7. Coborare pana la Blue Caves

Etichete: , ,