Spre iesirea din Romania (drumul Bucuresti – Timisoara)

Dupa o asteptare de 7 luni a acestei vacante, ne-am trezit la ora 6 in ziua plecarii si, cu bagajele facuta cu o seara inainte, ne-am urcat in masina si am plecat spre Jimbolia, unde am ramas peste noapte la rude. Dupa citirea mai multor pareri pe Internet am ales varianta Bucuresti – Pitesti – Slatina – Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebes – Lugoj – Timisoara – Jimbolia.

Pe malul Dunarii, la Orsova
Pe malul Dunarii, la Orsova
Drumul a fost mai bun decat ma asteptam si destul de liber. Singura portiune cu gropi a fost in orasul Slatina. Prin Pitesti si Craiova nu am intrat datorita centurilor ocolitoare, dar la Drobeta nu am stiut de existenta ei, asa ca am luat-o prin oras. Mai aglomerat a fost pe portiunea Lugoj-Timisoara, portiune frecventata si de cei care veneau din Deva. Pana in Jimbolia am facut aproximativ 9 ore. Cea mai frumoasa bucata a fost de la Drobeta la Orsova, pe malul Dunarii. Pe aceasta portiune, dupa Gura Vaii, pe stanga soselei se intra la Muzeul Portile de Fier 1, pe care am incercat de 3 ori sa-l vizitam, in excursii diferite, dar fara succes.

Pentru a iesi din tara nu am mers prin Nadlac, ci am iesit pe la Cenad, o varianta mult mai libera (trecerea a durat 5 minute). Drumul este foarte bun si pe partea aceasta, iar ca durata din Bucuresti se aseamana cu cel prin Nadlac.

Vezi si alte peripetii din turul de vara Ungaria, Slovenia, Italia, Croatia, Muntenegru si Serbia.

Etichete: ,