Vizita in Italia - A Napoli

Anul acesta, prin iarna, ne-am decis sa facem o alta vizita in Italia. Am avut de ales intre Torino si Napoli.

Napoli ma ducea cu gandul la pizzaoriginala si la mafioti, iar despre Torino citisem mai mult intr-una dintre nuvelele lui Mircea Cartarescu din „De ce iubim femeile”. Totusi, niciun oras nu-mi inspira mari atractii turistice, dar dupa 5 minute de cautat pe net despre ce este de vazut in Napoli si in Torino, Napoli a fost varianta castigatoare!
Piazza del Plebiscito
Piazza del Plebiscito

Cumparand biletele in ianuarie, pana la jumatatea lui martie cand am plecat in city-break am avut timp sa caut informatii si sa ma familiarizez cu orasul, astfel incat la urcarea in avion eram indragostita iremediabil de Napoli, doar din ce citisem despre el.

Cu o saptamana inainte de plecare am ascultat obsesiv melodia lui Franco Califano „Napoli”. Si ce frumos povestea el acolo cum se afla la Venetia si se gandeste la Napoli! Inca o mai ascult!     

Am tot incercat sa aflu care este cea mai buna perioada de vizitat Napoli si am aflat din mai multe surse ca inceputul primaverii (martie-aprilie) sau sfarsitul toamnei (octombrie-noiembrie) ar fi cele mai indicate perioade. Turistii nu sunt atat de numerosi atunci, deci si preturile mai scazute, iar temperatura este foarte placuta. In timpul verii caldura este sufocanta, iar in mai si septembrie numarul turistilor este sufocant!

Am plecat la drum pregatita. Stiam deja ce vreau sa vizitam: 
1.      Cat mai multe obiective turistice din Napoli 
2.      Vezuviu 
3.      Pompei sau Ercolano si am ales Pompei 
4.      Palatul Caserta 
5.      Coasta amalfitana: eu speram sa vad Positano, Amalfi si Ravello, dar am reusit sa vedem doar Amalfi


Imi adunasem toate informatiile necesare despre transportul in Napoli si in toata regiunea Campania si unde se mananca bine in Napoli.

Am avut 4 zile intregi la dispozitie, dar nu ne-au fost de ajuns sa vedem tot ce este interesant in zona. Cu prima ocazie ma intorc pentru restul! Pentru citybreakuri reusite ma bazez pe fliotravel.

Asa ca despre Napoli am scris:
Vizita in Italia - A Napoli
Mijloace de transport in Napoli si in regiunea Campania - Partea I
Mijloace de transport in Napoli si in regiunea Campania - Partea II
Unde se mananca bine in Napoli
Cazare si cumparaturi de suveniruri in Napoli
Obiective gratuite de vizitat in Napoli
Obiective turistice de vizitat in Napoli I (Catacombe di San Gennaro)
Obiective turistice de vizitat in Napoli II (Capela San Severo, Teatrul San Carlo si Complexul Santa Chiara)
Harta cu obiectivele turistice din Napoli
Langa Napoli - Palatul Caserta
Langa Napoli - Teapa la Vezuviu
Langa Napoli - Pompei, orasul scos din lava
Langa Napoli - Coasta amalfitana (Positano, Amalfi si Ravello)
Pentru un citybreak reusit la napoli incercati www.fliotravel.ro.

Etichete: , ,