Expozitia de fluturi vii la Muzeul Antipa

Tarif: 12 lei adult; 10 lei copil
Detalii pe siteul Expozitiei de fluturi de la Muzeul Antipa
Fluture in prim plan
Fluture in prim plan

Specii de fluturi la Antipa
Specii de fluturi la Antipa
 Saptamana trecuta am citit pe net despre o expozitie de fluturi vii la Antipa, asa ca duminica, pe arsita cea mare, am fost sa vedem si noi fluturi vii. Am mai fost la o expozitie de fluturi la Viena, la Butterfly House, asa ca stiam oarecum la ce sa ma astept.

Am urcat treptele muzeului Antipa (mult mai aglomerate decat ma asteptam pentru acea ora) si am fost indrumati spre iesirea din spate. Intr-un colt al curtii din spatele muzeului a fost amenajata o mini sera(cam cat doua sufragerii de apartament de bloc) si populata apoi cu fluturi vii de diverse marimi si culori.
 
Fluture surprins
Fluture surprins

Temperatura din sera nu era diferita de cea de afara, cum credeam, si se intra cu grija pentru a nu lasa fluturii sa iasa. Nu stiu de ce dar mi se pare fascinant sa urmaresc fluturii cand zboara. Cred ca am stat cam 40-45 de minute inauntru tot pozand diversele culori de pe aripile lor.
Peste tot erau semne cu „Nu puneti mana”, dar bineinteles ca mai erau persoane care incercau sa puna mana macar pe unul. Fluturii, plictisiti de atatia admiratori, se mai asezau din cand in cand pe cate o palarie sau un cap descoperit, dar niciodata nu stateau destul cat sa-i prinzi intr-o poza care sa ateste apoi cine a fost alesul lor.
In partea din spate a serei erau cativa fluturi in devenire, larve si pupe.

Pupe, viitori fluturi
Pupe, viitori fluturi

Expozitia a fost interesanta dar mi s-a parut mult mai frumoasa cea de la Viena, care este de fapt un muzeu permanent al fluturilor.  


Fluturii de la Antipa mai pot fi vazuti pana pe 31 iulie.
Un fluture la Antipa
Un fluture la Antipa

Etichete: , ,