Vacanta in Thassos, Grecia

Pana anul trecut Thassos nu a reusit deloc sa-mi atraga atentia, dar ce-i drept nici nu auzisem multe lucruri despre ea. In primavara 2012 ne-am decis sa incercam si o insula, dupa 3 ani petrecuti pe coasta Greciei, iar Thassos a fost norocoasa aleasa pentru vara, dupa ce am gasit o oferta buna la o agentie de turism. Brusc, toti cunoscutii cu care vorbeam despre vacanta plecau in Thassos. Era ca o moda si am vazut ca ea continua si anul acesta. Mi-am dat seama ca este oarecum normal din moment ce este cea mai apropiata insula de Romania, este destul de accesibila ca preturi si intr-un spatiu restrans ofera atatea plaje si locuri frumoase.
Peisaj din Thassos
Peisaj din Thassos
In concluzie, despre Thassos vor urma:
1.   Cum se ajunge in Thassos?
2.   Cazare, de mancat si plimbat in Thassos(statiunile Thassos si Potos)
3.   Plajele din Thassos(Marble beach, Golden beach, Paradise beach, Aliki beach, Tripiti beach)
4.   Alte obiective in Thassos (Manastirea Arhanghelul Mihail, PiscinaGiola, Panagia, Theologos)
5.   Orasul Kavala
6.   Specific in Thassos


Iti planifici vacanta in Thassos? Incearca www.fliotravel.ro pentru un sejur de vis!



Harta cu obiective turistice in Thassos:


Pentru vizualizarea hartii in format mare apasa aici

Etichete: , , ,