Orasul Kavala

Am terminat toate obiectivele de pe insula Thassos cu vreo 2 zile inainte sa se termine vacanta, asa ca am inceput sa exploram si imprejurimile. Nu putea sa stam si noi linistiti la plaja ca tot omul cand vine la mare! Daca pierdeam vreo comoara ascunsa dupa care am fi plans apoi in tara ca nu am vazut-o cu ochii nostri?

Kavala a fost insa o surpriza placuta.
Priveliste din cetatea Kavala
Priveliste din cetatea Kavala
Am luat feribotul din Prinos si, dupa o calatorie de vreo ora in care ne-am intalnit cu delfinii si am hranit pescarusii, am ajuns in oras, pe o caldura insuportabila. Prima oprire a fost la o terasa in port, neobisnuit de plina pentru o ora cand in Romania lumea era la munca. 
Delfini langa Thassos
Delfini langa Thassos
Pescarusi langa feribot
Pescarusi langa feribot

Centrul orasului Kavala

Orasul este destul de mare asa ca si centrul este compus dintr-un parc si 2 strazi cu magazine. Pe un deal in dreapta orasului se vede vechea cetate. Din centru se poate lua un trenulet care pleaca din ora in ora spre cetate, gratuit. Acesta are mai multe statii pe parcurs dar trebuie coborat la ultima. Noi am coborat la penultima, asa ca am mai avut de urcat pe jos.

Straduta in Kavala
Straduta in Kavala

Cetatea Kavala

Tarif intrare in cetatea Kavala: 2 euro

Pana la ea drumul se parcuge pe niste stradute foarte inguste, in panta. Casele sunt si aici inghesuite una intr-alta, dar foarte ingrijite. In cetate este amenajata o scena de concert.
Ne-am plimbat pe zidurile cetatii si am urcat in turnul de aparare de unde am avut o priveliste superba asupra orasului si asupra marii.
Orasul Kavala
Orasul Kavala
Turnul cetatii Kavala
Turnul cetatii Kavala

In cetatea Kavala
In cetatea Kavala
Ne-am intors pe jos pana in port pentru a ne putea bucura de plimbarea pe strazile specifice zonei.

Orasul Kavala pe harta:

View Larger Map

Harta cu alte obiective turistice din Thassos

Etichete: , ,